Sunday, June 22, 2008

《憎死》+《鄙視》有錢人

有錢 唔好咁大晒…
有錢 唔好喺尼度亂咁曬命…
有錢 唔好攞錢嚟大我… 我唔受尼套!
有錢 唔好以為自己真係濫巴閉… 好叻咩?

就算有錢~ 亦都唔使濫大晒,正一係「有錢無文化」
最憎
『狗眼看人低』嘅有錢人

睇你前面 我好想踢你後面…
睇你後面 我好想揍你前面…
睇你唔爽 你奈我咩嘢何?
你唔爽我 我偏係要咁做…

我點都唔會服~ 你吹得我帳咩?
憎死你地尼班
『濫巴閉』嘅有錢人

米惗住 我會奉獻你
米指意 我會聼你嘅話
米以爲 我會為錢出賣自己
米認爲 我會像嗰班哈巴狗日日為你歌頌

你~ 令我感到噁心之感
好鬼憎你地尼班
『濫以爲是』嘅有錢人

唔好 嚟激我
唔好 攞錢來砸我
唔好 成日好像隻巔狗喺度亂咁吠
唔好 得把死狗聲一日到黑 --> × × × × ×

唔該收聲啦! 有破壞無建設~ 【頂】
你地尼班有錢人
--> 真係超級無敵 + 極度乞人憎 ,乞人憎到【爆】

巔狗始終改唔了吃屎嘅習慣
麻煩離我遠一點,唔好靠我咁近
--> gaL 《憎死》《鄙視》你地尼班有錢人


×---------「嘈喧」「巴閉」「惡死」「能登」---------×

No comments: