Monday, June 16, 2008

× 唔好騷擾我~唔好煩死我 ×

真係可悲~ 真係難搞~

唔知【某某人】做咩鬼?
唔知吃錯咗咩嘢葯?
唔知竊咗邊一條綫?

無端端︰ 寄封信息嚟……
無啦啦︰ 講關心一下……

搞到我嘅心情極之差 --> 差到「谷底」
真係好想揾人嚟嘮下 --> ××××

你對我嘅「有心」《 多謝啦!》
你對我嘅「有意」《 心領啦!》
唔該請遠離我,我唔想再日日被竊綫佬『豬』~


+------------ 唔好騷擾我 ~ 唔好煩死我 -------------+

2 comments:

Anonymous said...

nice scold and funny.

Anonymous said...

Jie,
who make you so angry?