Friday, July 25, 2008

睇~ 尼條就係我自己行出來の路!

今日,同一位曾經好好 + 好好朋友講電話
心~ ×惗住× 點解他突然會打電話俾我呢?

我話我感覺彼此變咗
唔好問我點解~ 《一...覺》
我說我唔再愛講嘢咗
唔好問我點解~ 《我...道》

他問我:你是否為過去你所做過嘅一切感到(後-悔)

我話我不會後悔
唔好問我點解~ 《唔...答》
請唔好再窮追不捨嘅問我
唔好問我點解~ 《我...白》

或者我唔想刻意再被問起與回答﹤曾經~過去﹥
有d 事情讓它就咁過去,冇刻意去記就會輕易忘記
有d 事情已經發生咗,沒必要後悔,只需要勇敢去面對

點解一定要去追究﹤過去~一切﹥
而不去﹤珍惜~宜傢﹥呢?
只有抛棄咗不必要嘅包袱,生活先會更美好

只愛回頭望嘅人 × 永遠係唔會進步
向前睇,光明嘅道路縂等住我
至少宜傢の gaL~
偶~ 縂係活得好好 + 好好

唔想返到過去 × 唔想擁有未來
逝去嘅和未曾到來 --〉都唔屬於我
生活中の美好是上天慷慨贈與……

唔需要猶豫 × 唔需要後悔
因爲喺回首時,我可以指住個條盡是「痛苦」「淚水」の路…
我可以好大聲,好驕傲地講:
睇~ 尼條就係我自己行出來の路!

No comments: